fbpx
skip to Main Content
Betaling

1. Hoe werkt de betaling in de webwinkel?

Wanneer je de bestelling in de webwinkel hebt afgerond, krijg je de vraag om online de betaling via iDEAL af te ronden.
 Na ontvangst van de betaling ontvang je een bevestiging van jouw bestelling per e-mail.

2. Wat is iDEAL?

Je kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw aankopen doen via de Pronto Wonen webwinkel. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt
aan jouw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden
te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ING, Rabobank of
SNS Bank dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw
eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

3. Hoe veilig zijn de betalingen via de webwinkel?


De daadwerkelijke betaling vindt plaats in een beveiligde omgeving, zodat jouw gegevens niet openbaar toegankelijk zijn.

4. Betalen met PayPal?

Betalen met PayPal is mogelijk via de webshop, In de fysieke winkel is dit niet overal mogelijk, vraag eerst of dit mogelijk is voordat u langs komt.

Bestelling

1. Wat gebeurt er nadat ik een bestelling via de webwinkel gedaan heb?

Nadat je een bestelling online geplaatst hebt, ontvang je een bevestiging via e-mail.
 Wij zorgen ervoor dat jouw gegevens veilig bij ons aankomt. Wij nemen contact met u op over de levering van het gekozen product. 
Als je gekozen hebt voor afhalen in de winkel dan ontvangt je daarna bericht van onze winkel.
 Als u kiest voor bezorgen dan nemen wij contact met u op over het gekozen artikel of het op voorraad is.

2. Kan ik producten via internet bestellen?

Jazeker kun je winkelen in onze online winkel. Bijna het gehele assortiment kun je hierop vinden. 
Indien je een artikel in een andere uitvoering, kleur of materiaalsoort wenst dan kun je het beste ons een mailtje sturen met de gewenste aanpassing!

3. Wat moet ik doen als het meubel niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Als het product niet voldoet aan uw eis en u wilt graag het product retourneren, dan kunt u het retour formulier invullen en zullen wij hem in behandeling nemen.
 De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor je eigen rekening.

4. Wat is de levertijd op de producten?

Sommige artikelen zijn uit voorraad leverbaar via de webwinkel die het artikel op voorraad heeft. Deze artikelen kan je na je online bestelling zelf ophalen in ons magazijn indien u dat heeft aangevinkt tijdens het afrekenen (ophalen in de winkel die het artikel op voorraad heeft of laten bezorgen en dan moet je rekening houden met een levertijd van 1 week. Als de artikelen niet op voorraad zijn bij onze winkels dan worden deze op bestelling geproduceerd bij onze leveranciers wereldwijd. 
De levertijd is enigszins afhankelijk van de desbetreffende leverancier, wij nemen contact met je opnemen over de exacte levertijd. De levertijd via de webshop
kan anders zijn dan de levertijd bij bestelling.

5. Wat is het minimale orderbedrag op de webshop?

Er is geen minimale orderbedrag (exclusief transportkosten).

6. Kan ik mijn aankopen retourneren?

Artikelen kunnen alleen geretourneerd worden als deze nog in originele staat zijn. De artikelen mogen alleen geretourneerd worden in de winkel van herkomst. De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor je eigen rekening.

7. Waar kan ik mijn orderstatus bekijken?

Bij het plaatsen van een bestelling, kunt u contact met ons opnemen voor eventueel vragen over de bestelling.

Bezorging

1. Chair up meubels de aankopen ook thuis?

Chair up meubels bezorgd de artikelen bij je thuis, hiervoor worden wel transportkosten in rekening gebracht (24,95). Zie ook de vraag over de transportkosten.
 Onder bezorgen wordt verstaan: het leveren van de goederen in een ruimte direct bij binnenkomst. Eventueel andere bezorgwensen kunnen altijd worden voorgelegd in het notitie sectie tijdens het bestellen van een product.

2. Worden er transportkosten gerekend op de webshop?

Bij Chair up meubels begrijpen wij dat je snel jouw huis wilt inrichten, liever vandaag dan morgen. Wij zorgen ervoor dat veel van onze meubelen uit voorraad leverbaar zijn.
Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen of zelf ophalen.
Controleer of de meubels door deuren en trappen passen voor je een bestelling plaatst. Als de meubels niet door de deur of het trappenhuis passen, kunnen eventueel extra kosten in rekening worden gebracht. Let op! U dient zelf een ladderlift te huren mocht dat nodig zijn.

Klachten

1. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?


Chair up meubels staat voor de kwaliteit van haar meubelen. Heb je ondanks onze goede zorgen toch een klacht over de aangekochte meubelen,
dan kun je deze goed omschreven, voorzien van foto’s, via ons mail adres info@chairupmeubels.nl, Dan wij wij zo snel mogelijk contact met u op.

2. Heeft Chair up meubels een klantenservice?


Chair up meubels heeft een klantenservice, wij hebben een Whatsapp klantenservice die u 24/7 kunt bereiken via dit nummer 0651055789. 
Ook hebben wij een bel klantenservice die u kunt bereiken via dit nummer: 0648601148.

3. Ik heb geen mail ontvangen nadat ik een bestelling hebt geplaatst?


Kijk eerst in uw Spambox van uw mail, als die daar niet in zit stuur ons een bericht via de klantenservice wij nemen dan zo spoedig mogelijk contant met u op.

Back To Top