Retourneren & Ruilen
Wil je je gekochte meubel graag terugsturen? Dat kan. Het kan zijn dat het artikel beschadigd is, het verkeerde artikel is geleverd, je toch liever een andere kleur, afmeting of model zou willen of je bedenkt je om een andere reden. Dan mag je je bestelling binnen 14 dagen na levering als retour aanmelden.
Na het aanmelden van je retour heb je 14 dagen om je product retour te zenden. Wij verzoeken je vriendelijk indien redelijkerwijze mogelijk om het product in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Mocht dat niet mogelijk zijn dan in een deugdelijke verpakking.
Zodra het product bij ons magazijn binnen is, crediteren wij het volledige orderbedrag uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping mits deze in goede order retour is ontvangen.
Beschadiging of defect
Is je product beschadigd of defect, of heb je het verkeerde product ontvangen? Stuur dan een foto van het product of defect mee in de mail. Dan proberen we samen tot een gepaste oplossing te komen.
Terugbetaling
Na retourzending kun je het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van ons verwachten mits deze in goede order retour is ontvangen.
Voorwaarden retourzending
Wij hanteren een retourtermijn van maximaal 14 dagen na levering. Ook verwachten we dat je de artikelen niet beschadigd (door eigen toedoen), vies of (buitensporig) gebruikt terugstuurt op eigen kosten. Mocht u het door ons willen laten retourneren, dat is mogelijk voor €119 euro komen wij de product(en) ophalen.
Klachten & Garantie
Ook wanneer je een beschadigd product of het verkeerde product hebt ontvangen kunt u ons per mail benaderen.
Garantie Chair Up Meubels
Chair Up Meubels artikelen in goede staat die bij normaal gebruik ook in goede staat blijven. De standaard garantietermijn voor de artikelen van Chair-up is twee jaar. Met dat normale gebruik bedoelen we dat je onze stoelen gebruikt om op te zitten, en niet om gipsmuurtjes neer te halen. Moet goed komen toch?
Als een artikel onverhoopt niet in goede staat arriveert of mankementen blijkt te hebben, zoeken we samen naar een oplossing. We willen aangeven dat het wettelijk verplicht is om binnen twee maanden na constatering van een gebrek aan een product een melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor een mogelijke reparatie, gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag of een vervangend product. Neem hiervoor contact met ons via mailadres info@chairupmeubels.nl
Let op!
Niet geronde klachten
Een klacht is gegrond als deze NIET veroorzaakt wordt door:
- onredelijk gebruik
- gebruik voor commerciële doeleinden
- onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden
- professioneel gebruik
- het werken van het hout
- het kromtrekken van het hout
Garantiebewijs
Je aankoopbewijs en factuur zijn ook je garantiebewijs, deze bewaren we in je account (als je deze aanmaakt). We adviseren ook om deze zelf op je computer op te slaan of geprint in een map te bewaren, gewoon voor de zekerheid.
Adresgegevens:
Oosterveldsingel 1
7558PJ Hengelo
Tel: 085 016 3262 /0651055789